احراز هویت بایننس
شناسه پست: 403
بازدید: 1093

جهت وریفای تضمینی بایننس از لینک زیر استفاده کنید :

وریفای بایننس

بایننس جزو محبوب ترین صرافی های کریپتوکارنسی در دینا است، با وجود محدودیت های بسیاری که چندی پیش برای این صرافی حتی در کشور چین پیش آماده اما باز هم نتوانسته از محبوبیت این بازار ارز دیجیتال بکاهد.

زمانی که شما نخستین بار در صرافی بایننس حساب باز میکنید دارای محدودیت هایی هستید از جمله اینکه سقف برداشت روزانه دارید ، ممکن است به صورت ناگهانی از فعالیت های شما جلوگیری شود و بسیاری موارد دیگر از جمله معاملات فیوچرز و غیره

با احراز هویت و وریفای در بایننس شما تمام این موانع را پشت سر خواهید گذاشت.

همانطور که میدانید بدلیل تحریم های آمریکا مردم ایران نمی توانند در بسیاری از صرافی های خوب دنیا از جمله بایننس فعالیت کنند تنها راه فعالیت و احراز هویت در این سایتها استفاده از اشخاصی هست که در خارج از ایران زندگی میکنند و دارای مدارک از کشورهای دیگر هستند.

پی اس دی گذر می تاوند با روش های کارآمد و ارایه مدارک فیزیکی بنام شما و ارسال به ادرس شما این محدودیت ها را به صورت تضمینی بردارد.

اگر میخواهید یک حساب وریفای شده بایننس داشته باشید که خودتان آن را وریفای کرده اید حتما با ما در تماس باشید.

ما برای وریفای آکانت شما نیازی به اطلاعات اکانتتان نداریم تنها کاری که ما انجام میدهیم برای شما مدرک میسازیم بنام خودتان و شما وریفای میکیند.

برای انجام مراحل وریفای لطفا از طریق لینک زیر مبلغ مدارک را پرداخت کنید و سپس با راه های ارتباطی که به شما پیشنهاد می شود با ما در ارتباط باشید.

وریفای تضمینی بایننس با مدارک بنام شما و توسط خودتان بدون اینکه اطلاعاتتان  را در اختیار کسی قرار دهید !

  1. سلام
    من برای وری فای حسابم از گواهینامه فلیپین استفاده کردم و چون قبلا از فرانسه به حساب وصل میشدم حالا میگه باید محل سکونت رو احراز کنم در فلیپین
    شما چه کاری رو برای احراز محل سکونت پیشنهاد دارید

    1. سلام با قبض فیلیپین احراز هویت کنید و سعی کنید با ای پی کشورهای اسیایی وارد بایننس بشوید

  2. سلام،منم همین مشکل رو داره،قبض فیلیپین رو‌چجوی میشه تهیه کرد؟

    1. سلام‌توی سایت هست
      میتونید توی واتس او درخواست بزنید براتون بسازیم
      ۰۹۱۰۷۶۳۰۵۰۰