وریفای بایننس
شناسه پست: 1301
بازدید: 940

پی اس دی گذر اولین و حرفه ای ترین سایت وریفای تضمینی بایننس در ایران می باشد!

برای خرید وریفای آکانت بایننس لطفا به لینک زیر مراجعه گنید:

وریفای بایننس

با احراز هویت بایننس، می‌توانید از مزایای صرافی‌های بایننس بیشتری بهره ببرید. اگر اکانت کاربر در صرافی بایننس مشکل داشته باشد یا بخواهیم در این صرافی از مزیت برخوردار شویم، باید مراحل احراز هویت یا تایید بایننس را طی کنیم. در این مقاله مراحل آموزش احراز هویت بایننس برای کاربران ایرانی و غلبه بر تحریم های بایننس به صورت گام به گام شرح داده شده است.

احراز هویت بایننس
مزایای یک حساب تایید شده نسبت به یک حساب تایید نشده چیست؟
باز کردن دسترسی به حساب و برداشت ارز در صورت مسدود شدن
در صورتی که حساب کاربری کاربر مشکل داشته باشد یا حساب کاربری وی مسدود باشد، امکان برداشت موجودی از بایننس صرافی وجود نخواهد داشت. در این صورت باید به پشتیبانی صرافی پیام دهید تا امکان برداشت ارز به صورت موقت برای شما باز شود تا بتوانید موجودی را از آن حساب برداشت کنید. سپس یک حساب کاربری دیگر در بایننس اکسچنج ایجاد کنید تا بتوانید با اکانت جدید خود به کار با بایننس اکسچنج ادامه دهید.
اگر می خواهید از همین حساب استفاده کنید، می توانید مراحل احراز هویت بایننس را تکمیل کنید تا یک حساب برای شما باز شود. در این صورت می توانید در همان حساب به معامله یا تبادل ارز بپردازید.
افزایش سقف برداشت روزانه و ماهانه در بایننس
کاربران به طور معمول می توانند روزانه دو بیت کوین را بدون احراز هویت بایننس برداشت کنند. اخیرا بایننس محدودیت هایی را برای برخی حساب ها اعمال کرده و سقف برداشت بیت کوین را به نیم تا پنج صدم بیت کوین کاهش داده است که مقدار بسیار کمی است. اگر یک حساب تایید شده بایننس دارید، می توانید تا 100 بیت کوین برداشت کنید که مقدار قابل توجهی است.
در Bainance IEOs شرکت کنید
در صورت احراز هویت یا تایید بایننس، می توانید در مراسم عرضه اولیه سکه یا Lunchpad binance شرکت کنید. نحوه شرکت در IEO های بایننس به این صورت است که می توانید از بیت کوین برای خرید ارز جدیدی که به تازگی به بایننس Lunchpad اضافه شده است استفاده کنید. سپس زمانی که آن ارز در لیست ارزهای بایننس قرار گرفت، همان ارز را می توان با قیمت بالاتری فروخت. زیرا قیمت ارز ارائه شده در IEO کمتر از قیمت تراکنش در صرافی است و می توانید از این تفاوت قیمت سود ببرید.
از سرور مجازی استفاده نکنید
در صورت تایید نشدن اکانت کاربران ایرانی برای تحریم نشدن توسط بایننس باید از طریق وی پی اس وارد شود که با مشکل مواجه خواهد شد. مثلا اگر بخواهید با موبایل ایرانی در صرافی معامله کنید مشکلی پیش می آید. هنگام استفاده از سرور مجازی رعایت نکاتی که در یک مقاله و همچنین ویدیوی همان وب سایت به طور کامل توضیح داده شده است ضروری است.
استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن بایننس
اگر حساب شما تایید شده است، می توانید بدون نگرانی از اپلیکیشن بایننس استفاده کنید. این بدان معنی است که با تغییر IP داده شده توسط VPN، می توانید عملیات احراز هویت را انجام دهید. چون IP مربوط به ایران، آمریکا یا کشورهایی نیست که استفاده از کاربران ممنوع است، کافی است بایننس را تایید کنید، نیازی نیست همیشه با یک IP ثابت در صرافی به کار با صرافی ادامه دهیم. .
اکانت را مسدود نکنید
اگر بایننس احراز هویت شده باشد، دیگر نگران مسدود شدن حساب و اینکه با IP ایران وارد شده ایم، وجود ندارد.
بازیابی حساب در صورت فراموشی 2FA یا Authenticator
ممکن است کاربر کد 2FA را فراموش کند یا اپلیکیشن از گوشی کاربر پاک شود و یا گوشی موبایل به سرقت رفته یا گم شود که در این صورت کاربر نمی تواند وارد حساب کاربری خود شود. زیرا برای ورود به کد تایید دو مرحله ای نیاز دارید که ما توسط Google Authenticator در گوشی خود وارد کرده ایم.
در شکل زیر مشاهده می کنید که در صفحه احراز هویت زمانی که یک کد شش رقمی درخواست می شود عبارتی به نام Security verification unavailable وجود دارد که با کلیک روی آن صفحه سمت راست باز می شود. حال اگر مراحل احراز هویت را طی کنیم می توانیم دوباره به حساب خود دسترسی داشته باشیم.
به طور معمول، اگر به کد Google Authenticator دسترسی ندارید، تحت هیچ شرایطی نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

روش های احراز هویت بایننس چیست؟
چهار روش برای احراز هویت در صرافی بایننس وجود دارد که روش چهارم برای کاربران ساکن ایران توصیه می شود. این چهار روش عبارتند از:

اگر خارج از ایران زندگی می کنید، بایننس خود را با مشخصات خود بررسی کنید.
اگر در کشورهایی مانند کشورهای اروپایی زندگی می کنید که مشمول تحریم بایننس نیستند، می توانید با کارت شناسایی، پاسپورت و حتی گواهینامه رانندگی خود حساب کاربری ایجاد کنید. این روش برای احراز هویت بایننس توصیه می شود.
البته در برخی کشورها مانند آلمان، اگر در آنجا زندگی کنید، محدودیت های دیگری نیز وجود دارد. مثلاً باید مالیات بپردازید.
اگر در خارج از کشور آشنایی دارید.
این روش زیاد توصیه نمی شود، اما اگر فرد مورد اعتمادی دارید که در یک کشور پذیرفته شده بایننس زندگی می کند، می توانید مشخصات خود از جمله نام کاربری، رمز عبور و کد تایید دو مرحله ای را در اختیار او قرار دهید. آن شخص اکانت شما را با نام خود تایید می کند و هر زمان مشکلی پیش آمد باید دوباره از او بخواهید تا مشکل را برطرف کند. این روش توصیه نمی شود زیرا شما باید تمام جزئیات حساب خود را به شخص دیگری بدهید و آن شخص با دسترسی کامل به حساب شما در هر زمان حتی اگر کد تایید دو مرحله ای گوگل را نداشته باشد، می تواند آن را دریافت کند. دوباره طبق مراحل بالا کد کنید و به حساب خود دسترسی پیدا کنید. در این صورت این افراد احتمالا موجودی ارز شما را می دزدند.
افرادی که جزئیات حساب شما را دریافت می کنند.
افراد در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی اعلام می کنند که با پرداخت هزینه عملیات احراز هویت بایننس را انجام می دهند. عیب این است که چنین افرادی به پروفایل شما نیز دسترسی دارند و به دلیل غریبه بودن، احتمال سرقت موجودی شما بیشتر می شود.
مشکل دیگر این است که این افراد با روش جدید احراز هویت بایننس آشنایی ندارند و نمی توانند حساب تایید شده را به شما تحویل دهند. در روش جدید احراز هویت، بایننس بیان می‌کند که کاربر باید ویدیویی از خود بگذارد و بداند شخصی که احراز هویت را انجام می‌دهد یک ربات نیست، بلکه یک کاربر واقعی است.
احراز هویت توسط خودتان و استفاده از مشخصات لازم برای انجام تاییدیه بایننس.
این روش بهترین موردی است که به شما توصیه می شود از آن پیروی کنید، زیرا جزئیات خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهید و مانند روش اول به کسی وابسته نیستید. در این روش تمام مراحل را خودتان انجام می دهید، فقط در مواردی که نیاز به کمک فردی دارید که قبلا این کار را انجام داده است. مراحل کلی مانند ارسال فیلم، ارسال عکس و تکمیل پروفایل توسط کاربر انجام می شود. بنابراین اگر مراحل دریافت کد دو مرحله ای Google Authenticator را دنبال کنید، می توانید به راحتی حساب خود را بازیابی کرده و به آن دسترسی پیدا کنید. در این صورت نیازی نیست در صورت مواجه شدن با مشکل به شخص دیگری مراجعه کنید.

مراحل احراز هویت بایننس چیست؟
توصیه می شود برای احراز هویت بایننس از یک اپلیکیشن موبایل استفاده کنید. زیرا در طی مراحلی که مجبور به ارسال عکس و فیلم هستید، کار با دوربین تلفن همراه آسانتر است. مراحل احراز هویت به شرح زیر است:

با ورود به صفحه اول اپلیکیشن موبایل، روی آیکون ساختگی در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. در این صورت اگر قبلا وارد حساب کاربری خود نشده اید، ابتدا وارد حساب کاربری خود می شوید.
احراز هویت بایننس
پس از ورود به حساب کاربری خود، دوباره روی همان آیکون ساختگی کلیک کنید. در این صورت وارد صفحه زیر می شوید. روی Verified در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. البته وقتی تایید انجام می شود، کلمه Verified در سمت راست بالای صفحه ظاهر می شود که در ادامه مقاله توضیح داده خواهد شد.
احراز هویت بایننس
پس از کلیک بر روی گزینه Verified صفحه زیر ظاهر می شود. این صفحه مزایای داشتن یک حساب تایید شده نسبت به یک حساب تایید نشده را توضیح می دهد. پس از بررسی محتویات صفحه بر روی گزینه Verify now کلیک کنید.
احراز هویت بایننس
در صفحه ای که مشاهده می کنید باید مشخصات را تکمیل کنید. در قسمت Nationality نام کشوری که در آن زندگی می کنید را وارد کنید. این کشور باید جزو کشورهای اروپایی و سایر کشورهایی باشد که تحت تحریم بایننس نیستند. در قسمت های دیگر، نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید. ورود اطلاعات کامل و دقیق در این فیلدها ضروری است. پس از تکمیل فرم بر روی Continue کلیک کنید تا وارد صفحه بعدی شوید.
احراز هویت بایننس
در صفحه زیر آدرس، کد پستی و نام شهر محل سکونت خود را وارد کنید. پس از آن گزینه Continue فعال می شود و با کلیک بر روی آن وارد صفحه دیگری می شوید.
در نسخه های مختلف برنامه Binance، فرم های ارائه شده برای تکمیل مشخصات ممکن است با صفحات نشان داده شده در بالا متفاوت باشد. برای مثال در نسخه های قبلی هر دو فرم پروفایل در یک صفحه فهرست شده بودند. سپس با کلیک بر روی Continue به صفحه بعدی بروید.
احراز هویت بایننس
صفحه زیر پیغام Basic Verified را می دهد. در صورت نیاز به بررسی اطلاعات به صفحات قبلی رفته و آنها را اصلاح کنید و در غیر این صورت بر روی گزینه Upgrade کلیک کنید تا وارد صفحه بعدی شوید.
احراز هویت بایننس
می توانید این موارد را در صفحه زیر مشاهده کنید. First نام کشوری است که کشور مورد نظر شما را در فرم اول نمایش می دهد. سپس سه گزینه وجود دارد که می توان از آنها به عنوان شناسنامه استفاده کرد. این گزینه ها شامل کارت شناسایی، گذرنامه و گواهینامه رانندگی است. بسته به نام کشوری که انتخاب می کنید، گزینه ها متفاوت است. به عنوان مثال، برای برخی از کشورها فقط پاسپورت قابل قبول است. پس از انتخاب مدرک شناسایی بر روی Continue کلیک کنید تا به صفحه بعد بروید.
احراز هویت بایننس
در صفحه بعد با توجه به سندی که در صفحه قبل انتخاب کرده اید، باید تصویر را روی سند و تصویر پشت سند را در مکان های مشخص شده آپلود کنید. لازم به ذکر است که هر تصویر در جای مناسب آپلود می شود و مکان آنها اشتباه گرفته نمی شود.
در پایین صفحه، در زیر فیلدهای تصویر توضیح داده شده است که تصاویر با چه فرمتی باید باشند و حجم هر تصویر نباید بیشتر از 5 مگابایت باشد. همچنین تصاویری برای راهنمایی کاربران در پایین صفحه وجود دارد تا کاربران بدانند فرم صحیح ارسال کارت شناسایی چگونه باید باشد. مثلاً تصویر ناقص نباشد یا متن ناخوانا نباشد یا فلاش دوربین در هنگام عکس گرفتن روشن نباشد که در وسط صفحه تصویر را روشن می کند.
برای آپلود تصویر دو گزینه وجود دارد که می توانید تصویر را از آلبوم داخل گوشی آپلود کنید و یا اینکه بلافاصله دوربین را فعال کنید و عکس را بگیرید و بلافاصله آپلود کنید.
پس از آپلود تصاویر گزینه Continue فعال می شود که با کلیک بر روی آن وارد صفحه بعدی می شوید.

در صفحه بعدی از شما خواسته می شود که یک عکس سلفی از خودتان آپلود کنید. یک سلفی را می توان از گالری عکس گوشی انتخاب کرد یا می توانید بلافاصله با دوربین گوشی یک سلفی بگیرید و ارسال کنید.
در همین صفحه توضیح داده شده که عکس سلفی که ارسال می شود مشابه عکس شخصی است و ژست خاصی گرفته نمی شود. همچنین ذکر شده است که عکس بدون کلاه و عینک می باشد و از فیلترهای خاص و آرایش صورت استفاده نکنید. پس از آپلود تصویر گزینه Continue فعال می شود و می توانید با کلیک بر روی آن به صفحه بعدی بروید.
تایید بایننس
در صفحه جدید همچنان نقاطی را با تصویر نمایش می دهد که هنگام استفاده از کلاه، کلاه و عینک ندارید. از فیلترهای خاص استفاده نکنید و نور محیط باید به گونه ای باشد که تصویر به وضوح قابل مشاهده باشد.
تایید بایننس
پس از آن وارد صفحه زیر می شوید که از شما خواسته می شود تصویر چهره خود را در کادر بالا قرار دهید. در عین حال تصویر را به صورت انیمیشن در پایین نمایش می دهد و به کاربر یاد می دهد که با تصویر چه کند. این عملیات را به انگلیسی در بالای انیمیشن توضیح می دهد. به عنوان مثال، سر خود را بالا بیاورید یا به چپ و راست بپیچید.
تایید بایننس
پس از انجام مراحل، فرآیند احراز هویت بایننس در حالت انتظار قرار می گیرد. یعنی اگر وارد صفحه کاربری خود شوید و بر روی آیکون ساختگی کلیک کنید، عبارت Pending در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده می شود. اگر روی Pending کلیک کنید، صفحه دیگری ظاهر می شود.
تایید بایننس
این صفحه اطلاعاتی را تحت عنوان اینکه حساب شما تأیید شده است اما هنوز تأیید نشده است را نشان می دهد. زیرا در پایین صفحه مشاهده می کنید که دسترسی روزانه به برداشت بیت کوین همانند دو بیت کوین است و هنوز اضافه نشده است.
باید منتظر بمانیم تا پاسخ نهایی احراز هویت بایننس برای شخص ارسال شود. پاسخ احراز هویت نیز به ایمیل شخص ارسال می شود.
تایید بایننس
در صورت بروز مشکل در ارسال تصاویر و مشخصات، ایمیلی مبنی بر عدم موفقیت فرآیند احراز هویت بایننس به صفحه زیر ارسال می شود.
در این صورت باید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید و بر روی آیکون ساختگی کلیک کنید و سپس دوباره مراحل احراز هویت را تکرار کنید. یعنی باید دوباره سلفی و ویدیو گرفته شود و به اپلیکیشن ارسال شود. کاربران باید توضیحات داده شده در بالا را دنبال کنند تا فرآیند احراز هویت طولانی نشود.
تایید بایننس
در صورتی که تمامی مراحل ارسال عکس و فیلم به درستی انجام شود، پیامی مبنی بر تایید احراز هویت بایننس ارسال می شود که نمونه آن در زیر آمده است.
تایید بایننس
پس از تایید تایید بایننس، زمانی که وارد حساب کاربری خود می شوید عبارت Verified در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده می شود و همچنین در صفحه زیر مشاهده خواهید کرد که محدودیت های حساب حذف شده است. در پایین صفحه مشخص شده است که می توانید روزانه تا 100 بیت کوین برداشت کنید.
پس از انجام مراحل فوق، عملیات احراز هویت بایننس به پایان می رسد.
تایید بایننس

هنگام استفاده از حساب احراز هویت بایننس چه مواردی را باید در نظر گرفت؟
برای استفاده از حساب تایید شده بایننس، رعایت نکات زیر ضروری است:

به هیچ وجه با مشخصات ایرانی مانند کارت ملی یا پاسپورت احراز هویت نکنید. اگر صرافی حساب شما را مسدود کرده باشد و بخواهید از این موارد برای احراز هویت استفاده کنید، محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.
بهتر است فرآیند احراز هویت بایننس را با اپلیکیشن موبایل انجام دهید. زیرا دوربین موبایل به راحتی در دسترس است و به راحتی می توانید سلفی و فیلم ارسال کنید. هنگام استفاده از لپ تاپ باید از وب کم استفاده کنید که کار با آن سخت تر است و کیفیت بالایی ندارد.
همیشه با تغییر IP خود وارد حساب کاربری خود شوید. هنگام انجام مراحل احراز هویت در بایننس از vpn استفاده کنید. در این حالت همیشه نیازی به استفاده از سرور مجازی vps با IP ثابت نیست. البته بهتر است آدرس ip خود را بارها تغییر ندهید زیرا سیستم امنیتی بایننس به این موضوع مشکوک است.
برای ورود به حساب کاربری خود از آی پی کشورهای تحریم شده مانند ایران و آمریکا استفاده نکنید. در این صورت حساب شما مسدود نمی شود، بلکه صرافی هشدار می دهد که با آی پی کشور تحریم شده وارد شده اید. البته چون حساب شما تایید شده است، هیچ محدودیتی روی حساب شما اعمال نخواهد شد.
این در صورتی اعمال می شود که چندین بار با IP کشورهای تحریم شده وارد شوید. مثلا چهار پنج بار لاگین با این آی پی ها اشکالی ندارد ولی اگر مکرر باشد صرافی محدودیت ایجاد می کند. اما در نهایت اکانت کاربر مسدود نمی شود.
هویت خود را با کسی به اشتراک نگذارید. به عنوان مثال، به کسی اجازه ندهید که شما را با نمایه شما احراز هویت کند. در این صورت ممکن است اکانت شما یا همان شخص دچار مشکل شود.
برای تغییرات در نمایه احراز هویت با پشتیبانی بایننس تماس بگیرید. برای مثال، شما با نام کشوری احراز هویت کرده‌اید، و آن کشور در حال حاضر با محدودیت‌هایی مواجه است و تأیید در آن کشور اجباری است. بنابراین به پشتیبانی بایننس پیام دهید و از آنها بخواهید که احراز هویت شما را لغو کنند تا بتوانید با مشخصات جدید احراز هویت کنید.
فرآیند احراز هویت بایننس همان چیزی است که در این مقاله توضیح داده شده است.
اگر می خواهید مراحل احراز هویت را در روش چهارم خود انجام دهید، می توانید از طریق این لینک https://psdgozar.ir/product/%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%81%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%B3/

وارد شوید. و با خرید کارت فیزیکی براحتی میتوانید خودتان وریفای آکانتتان را انجام دهید.

پی اس دی گذر اولین سایت در این زمینه می باشد که بعد ها سایتها و پیج های زیادی شروع به این کار کرده اند که البته کار بسیار بی کیفیتی را تحویل می دهند.
در این صورت می توانید از روش چهارم مشخصات خود را وارد کرده و فرآیند احراز هویت بایننس را انجام دهید.